23948sdkhjf

Var med til at udvikle Sveriges ubåde - nu ser svensk batteridirektør mod det danske marked

Magnus Eriksson brugte sin ekspertise fra udviklingen af de svenske ubåde til at etablere Echandia. Firmaets entré i Danmark skete med Københavns nye havnebusser, men ambitionen i det hurtigtvoksende elektrificeringsmarked er langt større
Da København for et par år siden begyndte at indsætte nybyggede fuldelektriske havnebusser i det offentlige transportsystem, var det med svensk batteriteknologi ombord. Elektrificering af transport, både til lands og til søs, skaber lige nu momentum for en enorm vækst i markedet for elektriske drivlinjer, ikke mindst batteripakker.

Læs mere: Echan...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Create trial subscription
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Skibsdesigner trak sig fra udbud: Stordriftsfordele ved standardfærge-konceptet er ubetydelige
Politikere på pengejagt: Leder efter 63 mio. kroner til at dække underskud i Hanstholm Havn
Esbjergs nye havnekran ramte bro og lukkede Kielerkanalen
Blue Water får kontrakt på to Femern-arbejdshavne
Nu drager første Holberg-færge sydover
Femerns tunnelfabrik når 21 ton tung og 27,4 meter høj milepæl
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
Transportmagasinet
Jern & Maskinindustrien
Motor-magasinet
Leder IDAG
Kommunefokus

Send til en kollega

0.219