Skallen og indholdet i de to e-metanolskibe er fuldstændig som Esvagts andre nye store SOV eller Service Operation Vessels til havvind.
Lige bortset fra motordelen, som er på vej til at gøre Esvagt til global pionér indenfor e-metanol SOV.
For i stedet for konventionelle dieselmotorer får skibene tre ABC dual-fuel motorer, som kan brænde både e-m...
En ABC-motor og tre med metanol fra Scania: "Vi har haft dem i testbænk"
Esvagt topchef Peter Lytzen erkender, at arbejdet på rederiets og verdens to første duel fuel e-metanol søsterskibe er krævende
Verdens og Esvagts første to dual-fuel e-metanol SOV'er er ved at se dagens lys på Cemre Shipyard i Tyrkiet. Foto: Esvagt
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer