Skallen og indholdet i de to e-metanolskibe er fuldstændig som Esvagts andre nye store SOV eller Service Operation Vessels til havvind.
Lige bortset fra motordelen, som er på vej til at gøre Esvagt til global pionér indenfor e-metanol SOV.
For i stedet for konventionelle dieselmotorer får skibene tre ABC dual-fuel motorer, som kan brænde både e-m...
En ABC-motor og tre med metanol fra Scania: "Vi har haft dem i testbænk"
Esvagt topchef Peter Lytzen erkender, at arbejdet på rederiets og verdens to første duel fuel e-metanol søsterskibe er krævende
Verdens og Esvagts første to dual-fuel e-metanol SOV'er er ved at se dagens lys på Cemre Shipyard i Tyrkiet. Foto: Esvagt
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement