23948sdkhjf

Forskønner skibsrederen sin grønne profil? I fremtiden skal det koste dyrt

Med bøder på fire procent af årsomsætningen og udelukkelse fra offentlige udbud kan det blive en dyr fornøjelse for rederier at overdrive deres grønne profil 
Betegnelser som "bionedbrydeligt", "mindre forurenende", "vandbesparende" eller "biobaseret indhold" ser vældig godt ud i diverse reklamer og markedsføringskampagner, men de selvsamme begreber skal bruges med væsentlig større omtanke i fremtiden. 

I hvert fald hvis et nyt EU-initiativ green claims direktivet, GCD, bliver til virkelighed. Og d...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.157