23948sdkhjf

Brint-drevet Oslobåd kan ende som ro/ro-skib og kickstarte DFDS’ næste nybygningsprogram

Det fortæller Peder Gellert i det andet af to interviews i anledning af, at han går på pension efter 28 år helt tæt på beslutningerne i DFDS. Det næste store nybygningsprojekt kan således skimtes ude i horisonten – i kølvandet ligger særligt to store input af tonnage som Peder Gellert var dybt involveret i
DFDS forventer svar fra EU om støtte til det projekt, der i 2020 blev lanceret som en brint-drevet Oslobåd under projektnavnet ”Europa Seaways” i løbet af de kommende måneder. Det er dog mere sandsynligt, at projektet materialiseres som et rent ro/ro-skib, fortæller Peder Gellert, Executive Vice President i DFDS.

Timingen i det her nybygningsprog...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.148