23948sdkhjf

Opkøb og partnerstrategi koster på bundlinjen hos Weilbach

Digital transformation har spist af overskuddet hos den gamle danske producent af bl.a. søkort
Weilbach har i de seneste år fokuseret kraftigt på digitalisering af forretningen og opbygning af et partnernetværk. Det har kostet på bundlinjen hos firmaet, viser den netop offentliggjorte årsrapport, som dækker perioden 1. maj 2018 til 30. april 2019.

Her fremgår det, at Weilbach i 2018/19 fik et resultat efter skat på 1,1 mio. kr. mod 4 mio. k...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109