Hårene rejser sig på Henrik Hansens arme. Han kan næsten ikke tro, hvad han hører. Ellers snarere, hvad han ikke hører.
For på denne forårsdag i 2017 er der helt stille ombord på øresundsfærgen ’Tycho Brahe’. I rollen som maskinmester har Henrik Hansen gennem mere end to årtier sejlet med færgen og kender den derfor bedre end de fleste.
Men...
Batteripakke skjulte katastrofal indstilling - Garvet maskinmester har samlet erfaringer om el-drift siden 2017
At omdanne en færge til at sejle på el er hverken nemt eller billigt. Men de erfaringer, der følger med sådan et projekt, er uvurderlige i Molslinjens fortsatte jagt på at elektrificere flere færgeruter
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement