23948sdkhjf

Ny topchef skal bide skeer med ny Femern-forbindelse: Jeg er ikke bange overhovedet

I 2029 tjekker en ny, hurtigere, konkurrent ind på passagertransporten mellem Danmark og Tyskland 
Femern bliver rammen om fremtidens kamp om kunderne.

Når tunnelen under Femern Bælt - forventet - står færdig i 2029 kan kunderne enten vælge at køre motorvej til Tyskland eller stige om bord på Scandlines' nye emissionsfri færge, der efter planen går i drift i foråret 2025.

Men den udfordring ryster ikke Scandlines' nye topchef, Eric Grégoire. T...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109