23948sdkhjf

Tørlastoperatør forventer at have første ammoniak-skib i drift fra 2026

Ultrabulk investerer i to hybrid-tørlastskibe, der kan sejle på ammoniak
Et af de store spørgsmål i branchen er, hvilket brændstof, fremtidens skibe skal sejle på. Der bliver i disse år sprøjtet el-færger ud, Mærsk bygger metanolskibe, mens de skibe på alternativt brændstof, som der blev bestilt flest af i 2022, skal sejle på LNG. 

Hos tørlastoperatøren Ultrabulk tror man derimod i første omgang på ammoniak. Virks...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.173