DFDS kan takke deres mange passagerer for at have booket færgeture i de seneste tre måneder.
I hvert fald er det en stærk tilvækst af rejsende gæster, der giver DFDS - hvad de selv kalder - et solidt kvartal.
Vi er ikke tilbage til niveauet før covid, men vores indtjening er betydeligt bedre kørende, fordi billetpriserne er højere, og fordi fo...
Passagerer giver rygvind til DFDS: "Billetpriser er højere, og folk bruger flere penge"
Tredje kvartal er de rejselystnes hovedsæson, og derfor skal rederiet også præstere dér, lyder det fra topchefen

- Overordnet har passagertallet være tilfredsstillende. Vi er ikke tilbage til niveauet før covid, men vores indtjening er betydeligt bedre kørende, fordi billetpriserne er højere, og fordi folk bruger flere penge om bord, siger Torben Carlsen, CEO i DFDS Thomas Lekfeldt
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer