Investeringer på mere end 3 mia. dollar siden 2020 og den største omlægning af rutenetværket i mange år, skal nu give A.P. Møller-Mærsk come back som et rettidigt linjerederi.
Målet er ambitiøst: Rettidigheden skal hæves fra i dag 55 pct. til mindst 90 i løbet af 2025.
- Flere års indsats for at hæve effektiviteten i havneterminalerne skal ...
Mærsk har brugt milliarder på kraner: Nu skal ni ud af ti skibe afsejle til tiden
En milliardinvestering i at øge effektiviteten i containerterminalerne skal snart stå sin prøve, når A.P. Møller-Mærsk snart gennemfører den største omkalfatring af rutenetværket i mange år

Containerhavnen Yangshan ligger halvanden times kørsel fra Shanghai , og er verdens største containerhavn. Kajanlægget antager en samlet længde på 8 kilometer. Foto: Peter Torstensen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement