23948sdkhjf

"Messernes storhedstid er nok forbi - SMM er bare ikke til at komme udenom"

Teams og sociale medier har ikke gjort store maritime fagmesse som SMM irrelevante som det mest effektive redskab til at få kontakt med nye kunder og støvsuge markedet for den seneste teknologiske udvikling, siger to af udstillerne på årets messe i Hamborg
I en stadig mere digital kunne man godt tro, at fagmesser som denne uges SMM i Hamborg havde udspillet deres værdi som effektivt udstillingsvindue og mødested for maritime danske virksomheder. 

Den teori har Søfart dog svært ved at få bekræftet efter et par stikprøver blandt de danske virksomheder, som enten udstiller på den store messe som e...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.111