23948sdkhjf

Tre ben skal skille Svitzer ud fra mængden: Vi vil være grøn markedsleder

Ny strategi skal pudse den grønne profil af hos slæbebådsrederiet Svitzer. Mærsk-datterselskabet skal kunne konkurrere på andet end pris, siger økonomidirektør
Svitzer vil skille sig mere ud fra konkurrenterne, og ét af redskaberne er en ny strategi med tre fokusområder. Pejlemærker, som de kommende år skal lægge et endnu mere grønt skær over den Mærsk-ejede slæbebådsgigant med det marineblå logo.

- Vi vil gerne blive set som markedsledere på det grønne område, siger Knud Winkler til Søfart.

Han&nb...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094