Efter at en gedigen omgang bonanza i produkttank vejede op for et horribelt tørlastmarked for Norden i andet kvartal, kan rollen måske gå hen og blive byttet ud frem mod slutningen af 2020.
For ifølge Nordens CEO Jan Rindbo skal underskuddet i forretningssegmentet Dry Operator på fire mio. dollar i andet kvartal ses i lyset af, at der er ble...
Norden-chef forventer comeback til tørlast i efteråret
Et tab på tørlast i andet kvartal hænger sammen med positionering til et bedre marked, lyder forklaringen
Den 2015-byggede panamax 'Nord Beluga' er blandt de bulkskibe, der kan gå hen og tjene penge, hvis Kina fastholder importen af malm året ud. Foto: Marcel Coster
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer