23948sdkhjf

Kom med bag om Mærsks CO2-neutrale containerskib

Mærsk svarer på spørgsmål efter sidste uges valg af dansk metanolleverandør: Hvad med bunkringen – og hvorfor kommer der CO2 ud af skorstenen på et CO2-neutralt skib
I sidste uge kunne A.P Møller - Mærsk løfte sløret for, at det bliver danske Reintegrate, som på et kommende produktionsanlæg i Sønderjylland årligt skal producere 10.000 ton e-metanol til verdens første CO2-neutrale containerskib. 

Læs også: Mærsk har fundet brændstofproducent til banebrydende containerskib

Et skib, Mærsk kontraherede i som...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
30 dage for 0 kr.
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Send til en kollega

0.125