23948sdkhjf

Rederi: Dårlig service og prisstigninger på lodser påvirker forretningen

Det danske rederi Baltic Shipping Company fortæller, at rederierne i nogle tilfælde må fravælge at få en lods ombord 
Manglen på lodser og prisstigninger på lodsning mærkes hos rederierne. Det betyder, at de i nogle tilfælde fravælger at få en lods ombord for at overholde tidsplanen og holde priserne nede. Det oplyser Peter Nielsen, agency manager hos Baltic Shipping Company, til Søfart. 

"Det er selvsagt et stort problem at priserne stiger, samtidigt med at...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Tal for alternativer til forkætret havneudvidelse i Aarhus er nu klar
DEBAT: Store overdrivelser i beskæftigelsestal bruges til at retfærdiggøre milliardtilskud
Alle kan trænge til en overhaling - også Esvagt Connector
Haenyeo - Havets kvinder på M/S Museet for Søfart
Få år gammel færge ligger fortsat stille efter ukendt havari
Mærsk-ejet historisk tysk containerrederi skal skifte navn
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
Transportmagasinet
Jern & Maskinindustrien
Motor-magasinet
Nordiske Medier DK
EnergyIslandNews

Send til en kollega

0.125