Sådan rejser Molslinjen sig fra corona-støvet
Kattegat blev hårdest ramt af lockdown, mens hovedparten af ruterne i dag er livliner. Coronaen skulle ikke bare håndteres som et færgerederi, men også som et reelt infrastrukturselskab, hvor fjernbusser udgør 10 pct. af omsætningen
- Da coronaen ramte og vi fik lockdown blev alt ændret hos os på under to døgn – specielt på Kattegat. Folk i alt almindelighed og erhvervslivet fulgte op på opfordringen til at blive hjemme og at arbejde hjemmefra. Det betød, at vores trafikvolumen på Kattegat faldt 90 pct. over to døgn, fortæller Carsten Jensen, adm. direktør i Molslinjen til Søf...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer