23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny Forsea-direktør skal håndtere batteribøvl og ny Covid-virkelighed

Efter et halvt år med slukkede batterier på el-færgerne og de mange negative konsekvenser efter første Covid-19 bølge, er den nytiltrådte Forsea-direktør konfronteret med en helt ny virkelighed

Fra månedsskiftet åbnede grænsen mellem Danmark og Sverige igen efter 139 dages nedlukning som følge af coronapandemien. Fra dansk side blev der åbnet op for rejser til alle Sveriges regioner, mens Sverige ikke længere fraråder rejser til Danmark.

Læs også: Fem spørgsmål til Forseas nye CEO

Hos færgerederiet Forsea mellem Helsingør og Helsingborg udgør transport på tværs af den dansk/svenske landegrænse 100 pct. af forretningen. Alligevel har rederiet formået at sejle med en høj frekvens i hele perioden, og har dermed fortsat kunnet leve op til egen målsætning om at være en flydende bro i den nordlige ende af Øresundsregionen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.219|instance-web03