23948sdkhjf

IMO's 2020-krav mærkes i hele verden

Overraskende melding fra Egypten. Lastede panamax containerskibe måtte vente på compliant bunker ud for Singapore, hvor prisen på lavsvovlsolie er højere end i Rotterdam
Myndighederne bag Suez Kanalen vil ifølge The Load Star ikke umiddelbart håndhæve den nye 0,50 pct. grænse for svovl i skibes brændstof. Heller ikke hvis de passerer gennem kanalen uden brug af en scrubber.

Det er således netop scrubbere, der er baggrunden for beslutningen, som reelt er et forbud mod brug af åbne scrubbere under den 12 timer lange...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109