23948sdkhjf

Japan og Kina er sultne efter LNG

Nybygget LNG-tonnage er hundedyrt og videresalgsmarkedet er ikke stort. Danske Navigare Capital Partners er klar til at løbe en "balanceret risiko" med LNG-nybygning
For nylig blev det offentliggjort, at Navigare Capital Partners gik ind i LNG-transport, da det kom frem, at rederiet har kontraheret et 174.000 kubikmeter stort LNG-tanksskib hos Samsung Heavy Industries i Sydkorea.

- Når vi går ind i LNG er det jo en del af vores strategi om at være bredt funderet i shipping. Og LNG er et segment, hvor vi ser ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126