Det bliver en elektrisk sommer hos Molslinjen.
Den 1. juni 2026 tog færgerne officielt fat på årets højsæson, og på tværs af rederiets mange ruter i hele Danmark vil 57,6 procent af alle afgange blive sejlet på strøm i stedet for på marine- eller biodiesel i juni, juli og august.
Sidste år var det tal 25 procent, så der sejles 131 procent flere ture på el i denne højsæson.