Service har aldrig været vigtigere!
Det gælder medarbejdernes sikkerhed
Service er en integreret del af Geopal System A/S, og det giver kunderne en tryghed, mener Helle Ryssel Clemmensen, der står for salgs- og serviceafdelingen. Hun fandt tidligt ud af, at de to afdelinger med fordel kunne forenes, og det har haft stor betydning for firmaet.
Geopal System A/S, en danskejet virksomhed beliggende nord for København, har truffet et bevidst valg om, at service er en del af deres DNA. Det betyder, at i opbygningen af virksomheden og i ledelsesstukturen er service en integrereret del i alle afdelinger.
”Det er en del af vores firmakultur, at vi udviser en god service over for vores kunder. Sådan har det været siden firmaet startede i 1985. Det er noget, vores kunder bemærker,” fortæller Helle Ryssel Clemmensen, der er salgs- og servicechef hos Geopal System A/S.
Læs hele artiklen på vores hjemmeside www.geopal.dk