I kan styrke jeres produkt, viden om dette samt kommunikationen igennem visualisering. Visualisering skaber et stærkere beslutningsgrundlag, når det understøttes af tekniske tegninger, 3D tegninger eller f.eks. visualisering af kundens adfærd, som tydeliggør mønstre, der ellers var forblevet usynlige.
Ligeledes giver AR og VR utallige nye muligheder i forhold til at præsentere kunden for dit produkt, uanset hvor lille eller stort det er, samt at vise tekniske komponenter og dele, der ellers er utilgængelige. VR og AR skaber billeder og dimensioner, der integrerer den virkelige verden - og styrker oplevelsen for kunden. VR og AR giver jer nye muligheder i forhold til tid, rum, detaljegrad, fornemmelse, produkt- og materialegengivelse.
Vi hjælper jer med visualisering i forhold til:
o Tegningsmateriale til interne formål
o Bevægelsesmønstre i f.eks. butik
o Emotionel reaktion (eyetracking, EEG, GSR)
o Procesvisualisering
o Fotorealistiske, computerfrembragte produktbilleder
o AR – Augmented Reality (et digitalt lag ovenpå virkeligheden via ex. telefon)
o VR – Virtual Reality (en digital virkelighed, præsenteret via VR-brille)
o Ergonomisk måling. Visualisering af muskelbrug
o Tekniske styrke og flowforhold