23948sdkhjf

Hård kamp venter om fragtkunder på Femern Bælt

Pris og frekvens vil afgøre, om vognmænd sejler eller kører, når de krydser Femern Bælt, mener DTL
Mens de fleste forventer, at private bilister vælger tunnelen frem for færge, bliver der hård kamp om den tunge trafik, når Femern-tunnelen åbner i 2029.

Over 750.000 lastbiler fragtes hvert år over Femern Bælt, og de skal vælge mellem færger og tunnelen, når de i fremtiden skal planlægge deres ruter.

Ifølge adm. direktør i DTL - Danske Vognmænd,...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Skyder danske milliarder i tysk havvind
Den store forsyningskæde-operatør
Time Magazine om dansk havneprojekt: "Et af Europas mest kontroversielle klimaprojekter"
Putin vil hjælpe Kina med arktiske handelsruter
Vestas væltet af tronen som verdens største vindmølleproducent
Gaslager skal opbevare brint
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
Transportmagasinet
Jern & Maskinindustrien
Motor-magasinet
Nordiske Medier DK
EnergyIslandNews

Send til en kollega

0.157