Pakkelevering og e-handel er en afgørende brik, hvis man vil bygge en integreret logistikvirksomhed.
Derfor kommer det heller ikke bag på Mikkel Emil Jensen, analytiker hos Sydbank, at Mærsk netop har erklæret at e-handelen får en særlig rolle i virksomhedens logistikstrategi.
- Det er strategisk afgørende at være stærk på e-handel, hvis man gern...
Analytiker: Satsning på e-handel er naturligt skridt i Mærsks transformation
Det er strategisk afgørende at Mærsk er stærk på e-handel, hvis de skal få succes som logistikvirksomhed
Mærsk

A.P. Møller-Mærsk, Maersk. Hovedsæde på Esplanaden Foto: Mærsk
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer