Fiskeristyrelsen er helt usædvanligt gået efter highspeed-maskineri
Nattesøvnen om bord i ’Nordsøen’ understøttes af DNVs højeste komfortklasse, mens fremdrivningen repræsenterer et nybrud i styrelsen

De to MAN 12V/175D’ere er på hver 1.850 kW repræsenterer et nybrud i rederiet. Foto: Søren Lund Hviid
Arbejdsmiljøet er prioriteret højt om bord i Fiskeristyrelsens nybygning ’Nordsøen’, også ud over de gældende standarder. F.eks. i forhold til støj og vibrationer i apteringen. ’Nordsøen’ er klasset af DNV, hvor skibet således har fået notationen COMF(V-1). ”V-1” er det højeste af tre niveauer for den målbare mekaniske støj og vibrationer i apterin...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer