23948sdkhjf

Coronaen satte bygningen af ’Fjord FSTR’ i bero

Ekstra passagerdæk, T-foils og bovthrustere adskiller ’Fjord FSTR’ fra halvsøster på Kattegat. Timing og lille vægtmargin afholdt Fjord Line fra at fortsætte ud ad LNG-sporet med dualfuel-motorer
Det norsk/danske rederi Fjord Line gennemgik en travl periode med at udvikle, bygge og ombygge skibe fra 2010 frem til midten af 2014. I de godt fire år fik rederiet de to nye banebrydende single-fuel LNG-cruisefærger ’Stavangerfjord’ og ’Bergensfjord’ samt gennemførte en total-ombygning af ro/pax-færgen ’Oslofjord’.

Læs mere: ’Fjord FSTR’ fordobl...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.126