23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Opkøb og partnerstrategi koster på bundlinjen hos Weilbach

Digital transformation har spist af overskuddet hos den gamle danske producent af bl.a. søkort

Weilbach har i de seneste år fokuseret kraftigt på digitalisering af forretningen og opbygning af et partnernetværk. Det har kostet på bundlinjen hos firmaet, viser den netop offentliggjorte årsrapport, som dækker perioden 1. maj 2018 til 30. april 2019.

Her fremgår det, at Weilbach i 2018/19 fik et resultat efter skat på 1,1 mio. kr. mod 4 mio. kr. året før. Virksomheden opgiver ikke sin omsætning, men den nærmer sig ifølge direktør Torben Frerks ’et trecifret millionbeløb’.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.203|instance-web02