23948sdkhjf

IMO vil have klare retningslinjer for svovlkrav

En ensartet gennemførelse af det globale svovlkrav, der gælder fra 1. januar 2020, står højt på dagsordenen, når medlemslandene i IMO mødes i London i næste uge
I efteråret vedtog IMO det såkaldte ’carriage ban’, der forbyder brændstof med en højere svovlprocent end 0,5 procent ombord på skibe uden installerede svovlrensningsanlæg. Ifølge Danske Rederier, er det en afgørende milepæl frem mod at sikre en simpel og effektiv håndhævelse af de globale svovlkrav.

Det skriver Danske Rederier i en pressemeddelel...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156