23948sdkhjf

United Heavy satser på Nordøstpassagen

Det Lars Rolner-ejede projektlastrederi United Heavy Lift er et af de rederier, der bruger Nordøstpassagen fra Asien til Europa. Og rederiet mærker en markant øget efterspørgsel, siden varerne kan komme hurtigere frem end via Suez-kanalen
Markedet kan stadig blot bære nogle få hundrede sejladser om året ad Nordøstpassagen. Men ruten nord om Rusland til Asien er i voldsom vækst.

For tre år siden havde det danskejede og Hamborg-baserede projektlastrederi United Heavy Lift nul afgange på ruten. Sidste år havde man så en enkelt, i år to - og næste år regner ledelsen med en 3-4 sejlad...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109