23948sdkhjf

Timing er ikke alt i tørlast

Nøglen til succes i tørlastmarkedet handler om andet og mere end timing, mener to iværksættere, der står bag firmaet Liengaard & Roschmann
I takt med, at aktørerne i tørlastbranchen vejrer morgenluft, er antallet af handler med skibe igen begyndt at stige. Men ifølge det nystartede firma, Liengaard & Roschmann Maritime Advisors, handler nøglen til succes i tørlastmarkedet om andet og mere end timing.

Timing har ellers længe været udråbt til den enkeltstående parameter, der udgø...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141