23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Timing er ikke alt i tørlast

Nøglen til succes i tørlastmarkedet handler om andet og mere end timing, mener to iværksættere, der står bag firmaet Liengaard & Roschmann

I takt med, at aktørerne i tørlastbranchen vejrer morgenluft, er antallet af handler med skibe igen begyndt at stige. Men ifølge det nystartede firma, Liengaard & Roschmann Maritime Advisors, handler nøglen til succes i tørlastmarkedet om andet og mere end timing.

Timing har ellers længe været udråbt til den enkeltstående parameter, der udgør forskellen mellem succes og fiasko i tørlastbranchen. I den forbindelse fremhæves ofte de tre E’er: Entry, Exit og Expectations som de væsentligste parametre, enhver klog shippinginvestor bør holde sig for øje.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.152