Inexa TNF kom sidste år tilbage på danske hænder efter at have været svenskejet siden 1993. I dag er skibsinteriørvirksomheden med hovedkontor i Hedehusene således ejet af et dansk/kinesisk par. Produktionen af interiørelementer, som døre, loft- og vægpaneler blev flyttet fra Hedehusene til Kina for ti år siden.
Dengang med den samme argumentation...
Inexa ind på boomende marked
UNDERLEVNERØRER: Stadig flere af de skibstyper, Inexa TNF leverer apteringspaneler til, bliver kontraheret ved kinesiske værfter. Dermed kan produktionsoutsourcingen for 10 år siden nu give uventede fordele
Et af de 120 kamre om bord på enhederne i Maersk Supply Services’ Stingray-klasse. Kravene i forhold til støj på de mest avancerede offshoreskibe matcher det absolut mest eksklusive passagerkamre på et krydstogtskib. Arkivfoto Søfart/Maersk Supply Service
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer