23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mærsk spænder den digitale bue

Samarbejde med Microsoft giver Mærsk nye redskaber i det digitale kapløb.

A.P. Møller - Mærk klar med første del af den stort opslåede digitalisering. Giganten indgår et nyt samarbejde med Microsoft. Det oplyser selskaberne i en pressemeddelelse.

Fremover skal produktudvikling af digitale services og produkter i A.P. Møller – Mærsk Transport & Logistics-division baseres på Microsofts cloudplatform Azure.

- Vores mål er at simplificere og forbedre synligheden i supply chain ved at tilbyde end-to-end digitale oplevelser til vores kunder, udtaler Ibrahim Gokcen, Chief Digital Officer I A.P. Møller – Mærsk.

Aftalen tilfører Mærsks voksende digitale organisation nye værktøjer til at udnytte den tilgængelige data bedst muligt. Bl.a. ved at give mere effektiv drift, nye produkter og indtjenignsmuligheder. Nogle af de nye produkter vil blandt andet blive gjort tilgængelige i Mærske app-store.

Kilde: A.P. Møller - Mærsk

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web02