23948sdkhjf

Videnskabsfolk skal hjælpe Maersk Tankers gennem krisen

Med hjælp fra bl.a. en Ph.d. i astrofysik og en datavidenskabelig kandidat vil Maersk Tankers blive bedre til at forudsige et kompliceret produkttankmarked og positionere sine skibe det bedste sted på kloden
Midt i et underdrejet produkttankmarked forsøger Maersk Tankers at modstå modvinden med et langt skridt ind på den digitale banehalvdel.

Ifølge Mærsk-rederiets CEO, Christian M. Ingerslev, er nye dataanalayse-værktøjer og viden om, hvordan de udnyttes, direkte årsager til, at tankskibsrederiet tabte færre penge end markedet i 2016. Maersk Tankers...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078