Midt i et underdrejet produkttankmarked forsøger Maersk Tankers at modstå modvinden med et langt skridt ind på den digitale banehalvdel.
Ifølge Mærsk-rederiets CEO, Christian M. Ingerslev, er nye dataanalayse-værktøjer og viden om, hvordan de udnyttes, direkte årsager til, at tankskibsrederiet tabte færre penge end markedet i 2016. Maersk Tankers...
Videnskabsfolk skal hjælpe Maersk Tankers gennem krisen
Med hjælp fra bl.a. en Ph.d. i astrofysik og en datavidenskabelig kandidat vil Maersk Tankers blive bedre til at forudsige
et kompliceret produkttankmarked og positionere sine skibe det bedste sted på kloden
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement