Selvom 2016 heller ikke for Concordia Maritime bliver noget godt år, så har selskabets to overvejende skibstyper IMOIIMAX og P-MAX indtil videre opnået væsentlig bedre rater end gennemsnittet af MR-tonnage i markedet.
Læs også: Concordia Maritime konsoliderer mod bedre tider
Gennem det seneste kvartal har skibenes spotrater i gennemsnit ligget p...
Fokus på fleksibel og unik tonnage
TANK: Concordia Maritime er nu i sin tredje æra, hvor fokus er på produkttank med Stena Wecos og Stenas egenudviklede skibe
P-MAX-tankskibet ’Stena Progress’ for nordgående ud for Allinge. Nogle af P-MAX’erne har 1A-isklasse og kan derfor være i råolietraden ud fra Primosk året rundt. Foto: paxpix - maritime photography
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer