EEDI-tunge designs har krævet ekstra computerkraft hos OSK
SKIBSDESIGN: DFDS’ kommende mega-ro/ro-skibe er en del af en ny design-serie fra OSK-Ship Tech, som er udviklet efter strenge krav i IMO’s nye energioptimerende design indeks
4
Billeder
Et typisk CFD-billede, hvor et skrogs hydrodynamik er visualiseret. OSK-Ship Tech har øget sin bagvedliggende regnekraft markant gennem de seneste år. Illustration: OSK-Ship Tech
Danske OSK-Ship Tech har stået for udbudsdesignet af DFDS’ kommende generation af mega-ro/ro-skibe, som rederiet for nylig bestilte to styk af hos Jinling Shipyard i Kina. Når de to 6.700 lanemeter store nybygninger leveres i 2019 bliver de verdens næststørste konventionelle ro/ro-skibe. Samtidigt bliver de også de første realiserede nybygninger i ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer