23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Peter Bjerregaard: Vi styrker kommunikationen i alle retninger

Det er tid til at styrke og udvikle Søfart og samtidig kigge efter nye målgrupper, mener Søfarts udgiver.
Fagbladet Søfart har gennem mange år været på den ene side udgivet af Foreningen til Søfartens Fremme og på den anden side produceret af forlaget Seapress.
 
”Vi har i 30 år kørt et spændende samarbejde med først Per Rungholm og siden med Erik Brandt-Jensen, og i de 30 år er det lykkedes altid at have en troværdig søfartspresse i Danmark. Udgivelsen har været unik også sammenlignet med, hvad vi ser i andre lande. Vi har været meget glade og tilfredse, men omvendt må vi også erkende, at der i de senere år er kommet nye spillere på banen, og det gør, at vi som udgiver bliver nødt til at ryste posen og definere, hvad vores rolle er,” siger formanden for foreningen, Peter Bjerregaard.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web03