23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

“Crash and burn” for P3. Hvad nu?

Det er sjældent, at stort anlagte planer fra Mærsk Line fejler på spektakulær vis, men den kinesiske afvisning af P3-samarbejdet mellem verdens tre største containerrederier må siges at høre til i den kategori.
Dog må det bemærkes, at med de resultater, som Mærsk Line har præsteret, er der på ingen måde tale om at dette skaber unødigt store problemer for det danske rederi, selvom det selvfølgelig sætter besparelsesmålene for 2015 under pres. 


Det er derfor ikke specielt interessant at se afvisningen i lyset af Mærsk Line. Til gengæld vil afvisningen sætte sig spor i hele industriens udvikling de næste mange år – og det er netop interessant for alle med behov for søfragt.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.156