LNG’en skal køres ind fra Hamborg
De anslåede 3.500 tons LNG, der årligt skal holde Spodsbjerg-Taarsruten i gang efter en overgang til LNG, kan med fordel leveres til særlige tankanlæg på land, men det udgør en ekstra investering på op imod 70 mio. kr.
Denne artikel hører sammen med hovedartiklen Simuleret ombygning til Hybrid-færger Ligesom Danske Færgers projekt tager udgangspunkt i konkrete leverandører til ombygningen af færgerne, indgår der også en navngivet gasleverandør. Nærmere bestemt Bomin/Linde LNG, der bl.a. står for driften af den LNG-terminal i Nynäshamn ved Stockholm, so...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer