23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

LNG’en skal køres ind fra Hamborg

De anslåede 3.500 tons LNG, der årligt skal holde Spodsbjerg-Taarsruten i gang efter en overgang til LNG, kan med fordel leveres til særlige tankanlæg på land, men det udgør en ekstra investering på op imod 70 mio. kr.
Denne artikel hører sammen med hovedartiklen Simuleret ombygning til Hybrid-færger 
 
Ligesom Danske Færgers projekt tager udgangspunkt i konkrete leverandører til ombygningen af færgerne, indgår der også en navngivet gasleverandør. Nærmere bestemt Bomin/Linde LNG, der bl.a. står for driften af den LNG-terminal i Nynäshamn ved Stockholm, som leverer LNG til verdens største LNG-drevne færge, Viking Lines Viking Grace.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web03