23948sdkhjf

Maersk Line har ingen plan om at sætte farten op

CONTAINER: I et hårdt presset containermarked ser Maersk Line ikke muligheder for at gå væk fra den omkostningsbevidste strategi om lav servicefart og mange havnekald.
I dagens marked tager det 32 dage at sejle et skib mellem Kina og Hamborg. Og det bliver det ved med ifølge verden største containerrederi, Maersk Line. For markedet er ikke til at sætte farten op eller skære anløb af det detaljerede rutenetværk, lyder analysen. Traden mellem Asien og Europa er så presset af overkapacitet og dermed lave fragtr...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094