23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Clipper genfinder balancen i tørlast

STRATEGI: Clipper er efter to års strategisk fokusering godt på vej tilbage som et markedsledende og fokuseret tørlastrederi, siger Clipper Bulk CEO til Søfart.
Clippers fokus skal vendes mod tørlastmarkedet, og det nuværende svage marked indbyder til en aggressiv tilgang og flere skibe i den opererede flåde. Sådan lyder meldingerne fra Clipper Bulks amerikanske CEO, Gary Vogel, i et interview med Søfart.
 
”Vi har taget en klar beslutning om, at tørlast skal være kernen i Clipper, og det har det historisk set også været,” siger Gary Vogel og fortsætter: ”I det kerneområde vil vi være markedsførende i handysize og supramax-segmenterne.”
BREAKING
{{ article.headline }}
0.095|instance-web03