23948sdkhjf

Samlet Wärtsilä-løsning med dobbelt-hovedmaskineri til nye Evergas-skibe

NYBYGNING: To medium speed-motorer i stedet for én stor totakter var eneste reelle valgmulighed for at sikre dual-fuel-drift af et tankskib af den størrelse. Dobbeltmaskineriet giver imidlertid redundans.
Det er Wärtsilä, der har stået for hele fremdrifts- og lastehåndteringspakken på de otte nye gastankskibe, som Evergas i disse dage har premiere på til en 15-årskontrakt med Ineos om transport af ethangas fra USA til Europa med udgangspunkt i Philadelphia på den amerikanske østkyst.

Læs også: Evergas har premiere på interkontinental flydende gas-p...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094