23948sdkhjf

DFDS ”re-brander” gennem rederiets kommende jubilæumsår

LOGBOGEN: De to nye Calais-færger lancerer i februar DFDS' opdaterede visuelle identitet, der sidst fik en overhaling i 2010.
Det er både nye navne, ny navnetradition og ny såkaldt brandingstruktur, som i disse uger tager fysisk form ved Damen-værftet i Dunkirk, hvor DFDS' to kommende Dover-Calais-færger, 'Côtes des Dunes' og 'Côtes des Flandres', klargøres til indsættelse februar næste år. 
De nye navne til de to tidligere My Ferry Link-færger glimrer ved fraværet a...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Søfart, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093