23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

DFDS ”re-brander” gennem rederiets kommende jubilæumsår

LOGBOGEN: De to nye Calais-færger lancerer i februar DFDS' opdaterede visuelle identitet, der sidst fik en overhaling i 2010.
Det er både nye navne, ny navnetradition og ny såkaldt brandingstruktur, som i disse uger tager fysisk form ved Damen-værftet i Dunkirk, hvor DFDS' to kommende Dover-Calais-færger, 'Côtes des Dunes' og 'Côtes des Flandres', klargøres til indsættelse februar næste år. 

De nye navne til de to tidligere My Ferry Link-færger glimrer ved fraværet af ”Seaways”-suffikset. På Den Engelske Kanal bevares dog de senere års tradition med, at de enkelte skibes geografiske tilhørsforhold afspejles i deres navne med C-navne til de to Calais-færger – og D-navne til de tre Dunkirk-færger. 
BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web01