Torm har fået et skib ud af Hormuz-strædet.
Dermed skriver produkttankrederiet sig ind i rækken af danske rederier, der har fået fartøjer ud som led i IMO's evakueringsaktion.
Torm nåede akkurat at få fartøjet igennem strædet, inden IMO satte evakueringerne på pause på grund af et angreb i Oman-bugten.