23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Torm fik fartøj ud inden evakueringspause

Dermed er kapitlet om indespærrede skibe fra Torm slut
Annonce

Torm har fået et skib ud af Hormuz-strædet.

Dermed skriver produkttankrederiet sig ind i rækken af danske rederier, der har fået fartøjer ud som led i IMO's evakueringsaktion.

Torm nåede akkurat at få fartøjet igennem strædet, inden IMO satte evakueringerne på pause på grund af et angreb i Oman-bugten. 

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|