23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Første Norden-skib har forladt Hormuz

Det Norden-chartrede fartøj sejlede ud af det problematiske stræde torsdag
Annonce

Tankrederiet Norden har fået det første af i alt syv chatrede skibe ud af Den Persiske Golf.

Det bekræfter rederiet overfor Søfart. 

Skibet, der har forladt området, er et handy size tørlastskib med gødning om bord med kurs mod Australien. Fartøjet har siddet fast i Hormuz-strædet siden slutningen af februar, da Iran blokerede skibstrafikken på grund af konflikten med USA.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|