23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet

To Mærsk-skibe har efter måneder forladt Den Persiske Golf. Dermed har rederiet tre skibe tilbage i bugten
Annonce

Mærsk har sejlet to skibe ud af Hormuzstrædet.

Det oplyser Mærsk på sin hjemmeside.

Skibene har forladt Den Persiske Golf sent onsdag aften og tidligt torsdag.

- Vi kan med glæde bekræfte, at begge rejser var vellykkede, uden at der opstod problemer, skriver Mærsk.

Der er tale om skibet 'Maersk Baltimore' og et skib, som Mærsk har chartret.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.062|