23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Kongeskibet deltog i eftersøgning ved Langeland

Kongeskibet deltog, fordi fartøjet befandt sig i nærheden. Ingen medlemmer af kongefamilien var ombord
Annonce

Kongeskibet 'Dannebrog' deltog onsdag aften i en redningsaktion i farvandet ud for Spodsbjerg på Langeland. 

En mand i 20'erne kæntrede i sin jolle efter at have været sejlet ud fra Spodsbjerg. Eftersøgningen er nu afsluttet, uden at manden er fundet.

Ifølge Forsvarets Operationscenter befandt Dannebrog sig i området og bistod i eftersøgningen. Der var efter det oplyste ikke medlemmer af kongefamilien ombord.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|