Kongeskibet 'Dannebrog' deltog onsdag aften i en redningsaktion i farvandet ud for Spodsbjerg på Langeland.
En mand i 20'erne kæntrede i sin jolle efter at have været sejlet ud fra Spodsbjerg. Eftersøgningen er nu afsluttet, uden at manden er fundet.
Ifølge Forsvarets Operationscenter befandt Dannebrog sig i området og bistod i eftersøgningen. Der var efter det oplyste ikke medlemmer af kongefamilien ombord.