23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Første af fem containerskibe er nu bygget om til metanoldrift

Hapag-Lloyd tager nyt skridt mod klimamål med metanol-retrofit. Sammen med Seaspan kan de nu sætte det første skib i drift
Annonce

Som et led i Hapag-Lloyds mål om netto-nul drift i 2045 har det tyske rederi den .2. juni 2026 gennemført det første metanol-retrofit på containerskibet 'Seaspan Yangtze'.

'Seaspan Yangtze' er det første af fem containerskibe, der skal gennem samme ombygning. Alle skibene ejes af skibsoperatøren Seaspan, men sejler for Hapag-Lloyd.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.172|