23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Søfart
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Skibstrafik i Hormuzstrædet er på det højeste niveau siden februar

Skibstrafik i Hormuz mandag svarede ifølge AFP til en tredjedel af trafikken, der går gennem strædet i fredstid
Annonce

Skibstrafikken i Hormuzstrædet er på det højeste niveau, siden krigen mellem Iran, USA og Israel begyndte i februar.

Det viser data fra to skibsovervågningsfirmaer.

Mindst 37 fragtskibe passerede strædet mandag, viser data fra skibssporingsfirmaet Kpler, mens firmaet AXSMarine talte 42 skibe.

Begge dele er ifølge nyhedsbureauet de højeste tal siden februar.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11|