På Esbjerg Havn er et oprydningsarbejde i fuld gang. Det sker, efter at et skib med vindmøllevinger kolliderede med en kran 10. juni.
Sådan lyder det fra havnedirektør Dennis Jul Pedersen.
- Der er ved at blive ryddet op på havbunden, fordi skibet tabte nogle vingespidser, siger han fredag eftermiddag til Søfart.