Når Ultrabulk i dag investerer millioner i energieffektiviseringer på chartrede skibe, handler det ikke om at pynte sig med grønne fjer. Det handler om økonomi.
Det siger adm. direktør Hans-Christian Olesen, der oplyser, at rederiet gennem de seneste år har brugt mellem 5 og 6 mio. dollar på blandt andet skrogmaling, energibesparende udstyr ...
Ultrabulk-topchef: Ny maling og LED-lys giver mening - også på bundlinjen
Hos tørlastrederiet Ultrabulk har bæredygtighed ikke karakter af filantropi. Tværtimod har investeringer i skibsmaling, LED-lys og energibesparende udstyr vist sig at give økonomisk afkast
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement